Reklamacje

Procedura reklamacyjna:
W przypadku wykrycia wadliwości produktu, klient zobowiązany jest do  skontaktowania się z pracownikami sklepu tmzo.pl. Klient ma możliwość wyboru między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny, a odstąpieniem od umowy. Chętnie przystępujemy do każdej z tych opcji.

Poinformuj nas mailem, że wysyłasz nam towar i poczekaj na potwierdzenie, że wiadomość do nas dotarła, w przeciwnym razie nie odbierzemy przesyłki. Informujemy, że z uwagi na bezpieczeństwo naszych pracowników nie przyjmujemy nieznanych nam przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt oraz nieznanych nam przesyłek wysłanych do nas, w tym przesyłek za pobraniem. Zachęcamy do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek wątpliwości - zawsze stajemy po stronie klienta.

Towar należy wysłać na adres:
TMZO Kamila Majewska
ul. Bogusza Stęczyńskiego 4
55-050

Do paczki należy załączyć:
•dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu), 
•kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura), 
•opis nieprawidłowości/wadliwości towaru

Klient odsyła towar na swój koszt na adres firmy i ma możliwość odzyskania od nas kwoty za przesyłkę w przypadku uznania reklamacji. W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi, i powtórne dostarczenie odbywa się na koszt firmy.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie sklep zobowiązuje się poinformować klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację traktuje się jako uznaną. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl